3E Tasar!m Atölyesi

Fotoğrafım
Türkiye
Yumurta viyolünden poşete, kumaştan ipliğe, gazoz kapağından düğmeye kadar biriktiren-kimilerine göre çöpçü bir diğerine göre "sihirli eller" ödüllü...Küçük yaşta hayallerini de sırtlayıp çıktığı yolda, yol arkadaşlarıyla tüm hüzünlere delik açmaya,sevinçleri yorganlamaya inadına devam ediyor...

11 Eylül 2012 Salı

herkese merhaba....
güzel bir tatilin ardından koşuşturmalar başladı.Koşuşturma derken,bir yandan tatil sonu çamaşır yıkama girişimleri,diğer yandan çanakkale de yapılacak olan kırkyama buluşmasına hazırlıklar...İki  arada bir derede kaldım desem...
Bu arada yeni başlayacak olan kurslarımızın tarihleri belli oldu;
25 eylül den itibaren her salı keçe yapımı
26 eylül den itibaren her çarşamba-perşembe kırkyama
kayıtlar yakında açılacak ve tekrar söylemek isterim ki bu sene kayıtsız öğrenci alma şansımız yok,onun için siz en iyisi 20 eylüle kadar kayıt yaptırın...
yok olmadı bu günler bana uymuyor diyenler için haftada bir gün 3E atölyede,kırkyama ileri teknik uygulamalarını yapacağımız kursumuz açılacaktır...
Yeni dönemde sizlerin isteği doğrultusunda yeni kumaşlar getirtmeyi planlıyorum.Malum Söke de kumaş sıkıntısı çekiyoruz..bu sebeple de istediğiniz kumaşlar olursa lütfen bana mesaj atın...
bu sene daha çok manzara ve bebek battaniyeleri çalışmaları için istekler aldım,yine sizlerden gelecek önerileri bekliyorum..1. sınıflar siz kare birleştirmeden başlayacaksınız!!!!!!


yukarıdaki resimleri sizi biraz heveslendirmek adına paylaştım,internetten alıntıdır..
Ekim ayından itibaren yaptığımız küçük çalışmaları ve yapım aşamalarını yeni başlayanlar için buradan yayınlayacağım..herkese sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder