3E Tasar!m Atölyesi

Fotoğrafım
Türkiye
Yumurta viyolünden poşete, kumaştan ipliğe, gazoz kapağından düğmeye kadar biriktiren-kimilerine göre çöpçü bir diğerine göre "sihirli eller" ödüllü...Küçük yaşta hayallerini de sırtlayıp çıktığı yolda, yol arkadaşlarıyla tüm hüzünlere delik açmaya,sevinçleri yorganlamaya inadına devam ediyor...

21 Eylül 2012 Cuma

merhaba,
malum,26-29 eylül tarihlerinde Çanakkale de "ilyada-kırkyama buluşması"etkinliği var.Program harika...Sevgili Neşe Dinçel,Aysun Aksu,Doruk Türkeş ve çalışma arkadaşları çok emek vermişler ve bir çok şehirden usta kırkyamacıların buluşacağı harika bir sergi ve program hazırlamışlar...
ben de biletimi aldım :) inşallah orada olacağım,eh gelemeyenlere de kıskandırma amaçlı resimleri dönüşte buradan yayınlarım..:)

Festivalde bir workshop çalışması teklifi aldım,ne yaparım diye düşünmeden telefonda hemen "baykuş yapalım"deyiverdim..Eh sonra da sıra o baykuşları hazırlamaya geldi..Nicedir böyle bir "baykuş düğünü" yapmayı düşünüyordum,kısmet bugüneymiş..Aslında workshop öncesi yayınlamasam derken,heyecanlandım dayanamadım,işte karşınızdalar....Ama ondan önce festival programını da yayınlıyorum ki.....  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder